صفحه اصلی > لیست مقالات پذیرفته‌شده
.: لیست مقالات پذیرفته‌شده

نوع ارائه نویسندگان عنوان مقاله موضوع
پوستر علی رازی زاده تطبیق الگوهای نشانه‌های معناشناسی بر بازی‌نامه گرشاسپ: آغاز حماسه ادبیات
پوستر مهران بهمن، مسعود قادری، موسی میرزاخانی بررسی نقش سواد رسانه در انتخاب بازی‌های رایانه‌ای کودکان توسط والدین با محوریت پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی جامعه‌شناسی
پوستر سعید طالبی، زهرا هنربخش جایگاه اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای در بین مؤلفه های اعتیاد اینترنتی دانش‌آموزان مقطع متوسطه
پوستر نگین جباری، داود طریک بازی‌ها و نرم‌افزارهای رایانه‌ای و هویت دانش‌آموزان
پوستر هادی فرهادی، نوشین ادیبی زاده، غزاله خیر بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی با اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای با در نظر گرفتن نقش متغیرهای جمعیت
پوستر هادی قاسمی ولاشانی فراتحلیل تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر مهارت اجتماعی دانش‌آموزان
شفاهی هادی فرهادی، ریحانه بخشایی، ریحانه رشیدی اختلال اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای: بررسی میزان شیوع و ارتباط آن با متغیرهای جمعیت شناختی
شفاهی نگین برات دستجردی، لیلا برهانی بررسی علل گرایش جوانان به استفاده از بازی رایانه‌ای کلش بر طبق نظریه رضایتمندی
شفاهی علی قنبری تاثیر فراغت مجازی (بازی‌های آنلاین) نوجوانان بر مرجعیت خانواده و روابط عاطفی خانوادگی آنها در جامعه ایرانی
شفاهی مقداد مهرابی، فرزانه شریفی بررسي سواد بازي‏هاي ويديوئي- رایانه‌ای در نظریه و کاربرد
شفاهی گیتی نصیری، کوروش غلامی کوتنایی عوامل مؤثر در استقبال والدین از بازی ها و سرگرمی های واحد فروش مرکز خلخال
پوستر مهران بهمن، محمد یزدانی بررسی حقوقی ثبت شخصیت بازی‌های رایانه‌ای حقوق
پوستر جلال‌الدین حسانی سامان‌دهی جرم‌شناسی رشد از چشم انداز رهیافت مدیریت خطر جرم در بازی‌های رایانه‌ای
شفاهی مرتضی وصالی ناصح معاملات جدی در عرصه بازی: تحلیل فقهی و حقوقی معاملات درون بازی‌های مجازی
شفاهی مهران کاویانی، مهران بهمن، سیما حدادی بررسی حقوقی جبران خسارت آثار مخرب بازی‌های رایانه‌ای بر کودکان و نوجوانان
پوستر اعظم اسفیجانی یادگیری بازی محور: فراتحلیلی از شواهد تجربی در خصوص تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر یادگیری یادگیری
پوستر عباس غفاری، پوریا نعمانی، جلال فلاح، پوریا جعفرزاده رومیانی طراحی کاربرد آموزش حروف الفبای انگلیسی با استفاده از بازی واقعیت افزوده (کودکان 5 الی8 سال)
پوستر سعید پورروستایی اردکانی، ستاره پناهی بررسی میزان اثربخشی بازی رایانه‌ای آموزشی مبتنی بر سبک‌های یادگیری بر رضایتمندی تحصیلی دانش‌آموزان
شفاهی اعظم اسفیجانی ارزیابی یادگیری بازی‌محور: رویکردها و روش‌ها
شفاهی خدیجه علی آبادی، سعید پورروستایی اردکانی، صلاح اسمعیلی گوجار بررسی تاثیر بازی‌های رایانه‌ای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری دانش‌آموزان
شفاهی اکبر مومنی راد، مرضیه سعید پور توسعه و ارتقای یادگیری مبتنی بربازی با کاربست اصول آموزشی در بازی‌های رایانه‌ای
شفاهی نسیبه صرامی، جواد راستی، مجتبی ماهر بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده به عنوان یک روش چندحسی در بهبود نارساخوانی
پوستر مهدی مختارپور، زهرا سمواتی «ایران هراسی»؛ از پرده نقره ای در قرن بیستم تا بازی‌های رایانه‌ای در قرن بیست و یکم بررسی سیر تولید و تعمیق مفهوم «ایران‌هراسی» در هالیوود علوم سیاسی
پوستر ثمر زوار نقش دشمن بر هویت فرهنگی با استفاده از بازی‌های رایانه‌ای در جنگ نرم
پوستر سید محمد امامی بازی‌های رایانه‌ای به مثابه ابزاری کارآمد در جنگ نرم
پوستر رقیه اصلانیان، فیروز امانی تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر سلامت افراد روانشناسی
پوستر سعید طالبی بازي هاي اینترنتی و رایانه‌ای وسواس‌گونه، تهدیدی برای پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در عصر فناوری اطلاعات
پوستر سعید رحیمی، شقایق شکرالهی یانچشمه، سارا رضائی میرقائد نگرش‌سنجی والدین نسبت به انجام بازی‌های کودکان پیش‌دبستانی
پوستر مریم رضایی، حسن رستگارپور رابطه بین میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای و تجسم فضایی در بین دانشجویان
پوستر حمیدرضاعمارلو، لیلا موزه کش، مرتضی پورمحمدی، یزدان موحدی تأثیر توانبخشی رایانه یار بر حل مسأله کامپیوتری در دانشجویان طراحی صنعتی دانشگاه هنر اسلامی شهر تبریز
پوستر لاله اسماعیلی، منصوره بهرامی پور مقایسه نمرات بازی کودکان با نمرات نپسی: اعتباریابی بازی‌های کامپیوتری به عنوان ابزارهای شناختی
پوستر لیلا اکرمی، زینب صداقت بررسی تاثیر بازی‌های رایانه ی بر کودکان با اختلال طیف اوتیسم
پوستر محمد سلطانی زاده، زری عباس زاده بررسی تاثیر بازی‌های رایانه‌ای سبک فکری و اکشن بر میزان خود تنظیمی تحصیلی پسران ۱۳- ۱۵ سال شهر اصفهان
پوستر مهدیه آژعصاران، محمود شیرازی، غلامرضا ثناگوی محرر مقایسه خلاقیت و اختلالات رفتاری در بین کاربران بازی‌های رایانه‌ای و غیر کاربران این بازی ها در شهر زابل
پوستر عاطفه بیدختی، فرامرز دانش زاده، محمدرضا رسولی نژاد تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر خشونت کودکان مقطع ابتدایی از دیدگاه معلمین آنها
پوستر سید صدرا صالح شریعتی بررسی تاثیر واقعیت مجازی بر درد خیالی اندام در بیماران قطع عضو: مروری بر مطالعات
شفاهی سید رسول عمادی، هدی السادات موسوی معین، مهین عروتی موفق بررسی رابطه بین گرایش به سبک اکشن بازی‌های رایانه‌ای با ابعاد هویت نوجوانان در گیم نت های شهر همدان
شفاهی (انگلیسی) مهسا احدیان، حمید پورشریفی تاثیر بازی مبتنی بر اندروید آموزش هیجان چهره با استفاده از موسیقی بر بازشناسی هیجان چهره در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
شفاهی حمیده محمدی نسب بررسی تاثیر بازی‌های کامپیوتری بر عملکرد خلاقانه و واکنش های هیجانی
شفاهی ندا علی‌پور اصفهانی، فاطمه سمیعی رابطه بین بازی‌های رایانه‌ای با رشد مسیر شغلی نوجوانان
شفاهی امیرحسن ترابی، غلامرضا منشئی، مصطفی نجفی اثربخشی درمان مبتنی بر واقعیت مجازی بر نشانه های اضطراب آشکار و پنهان افراد مبتلا به ترس از ارتفاع
شفاهی خدیجه علی آبادی، مرتضی بختیاروند، صلاح اسمعیلی گوجار بررسی رابطه بین انواع و مدت زمان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای برخط و میزان هوش معنوی
پوستر رضا درودی، سعید عربان، سمیه مداح تشخیص ربات در بازی‌های چند کاربره انبوه با استفاده از مقایسه الگوی حرکتی بازیکنان فنی
پوستر الهام رحیمی، علی احمدی بررسی روش های یادگیری ماشین در بازی‌های رایانه‌ای
پوستر نهال برومند، مریم رضایی، افسانه فاطمی به کارگیری الگوهای طراحی واسط کاربری درطراحی و پیاده‌سازی یک بازی شناختی برای تلفن همراه
پوستر فاطمه خدایی مهماندار حنیفه، سیده مریم طباطبایی به کارگیری تنظیم سختی پویا در بازی‌های رایانه‌ای به منظور افزایش سود تجاری
پوستر پویا گلچیان، اعظم باستان فرد تولید نقشه در محتوای بازی بر پایه الگوریتم ماشین سلولی
پوستر شمیم گل افشان، سعید جزی، حسین کارشناس، مرضیه استادی، علیرضا هومن کیا سیستم یکپارچه گفتار‌درمانی برای کودکان ‌دارای آسیب زبانی
پوستر زهرا رستمیان، جواد راستی معرفی بستر توسعه‌ی نرم‌افزارهای واقعیت مجازی تعاملی مبتنی بر تصاویر واقعی
پوستر حسین زارعی، صمد روحی طراحی و پیاده‌سازی بازی‌های رایانه‌ای سه‌بعدی با مراحل خود تولید در سبک سکویی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده
پوستر شهرزاد سادات موسوی اصفهانی، مریم حاتمی، مجتبی وحیدی اصل مروری بر بازی‌گونه‌سازی در تجارت الکترونیک
شفاهی (انگلیسی) امین بابادی، مهران صفایانی طراحی کاراکترهای غیر قابل بازی توسط روش‌های پیش‌بینی ارزش در یادگیری تقویتی
شفاهی (انگلیسی) جواد نيك پيام، علي‌اكبر فرهنگ ، سيد مهدي شريفي طراحي و تبيين مدل درگيرسازي مخاطب مبتني بر بازيوارسازي
شفاهی (انگلیسی) عرفان پیربابایی، حسام ساکیان، یونس سخاوت تنظیم پویای دشواری بازی اتومبیل رانی چندنفره بر اساس الگوریتم یادگیری تقویتی
شفاهی سید مسعود پزشک‌زاده، امین بابادی، جواد راستی، هادی خسروی یادگیری مدلی برای پیش‌بینی ترک بازی توسط کاربران ایرانی در بازی‌های رایگان
شفاهی سید مهران امیری، جواد راستی ، هادی عباسی طرح سخت‌افزار یک بازی رایانه‌ای-ورزشی با قابلیت ثبت و سنجش حرکات واقعی با هدف مربی‌گری الکترونیکی و افزایش انگیزه تمرین در ورزش تکواندو
شفاهی (انگلیسی) زهرا امیری، یونس سخاوت استفاده از الگوریتم راهزن چند مسلح برای تعیین رنگ پس زمینه بازی‌های رایانه‌ای
شفاهی محمدمهدی رضاپور بیشترین-پایدارترین یادگیری: تشخیص سبک مناسبِ بازی‌های آموزشی با دیدی چندعامله
شفاهی حسین زارعی، یونس سخاوت توانبخشی بیماران مبتلا به اختلال حرکتی پا با استفاده از بازی رایانه‌ای مجهز به بازخورد لمسی و دیداری
شفاهی امیرحسن منجمی، محمدجواد رستگاری، روح الله رشیدی استراتژی پیروزی در بازی دوز آنلاین با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
شفاهی آرزو ترکمن، رضا صفابخش دنباله ساخت با مدل سازی حریف در بازی های استراتژیک بی درنگ
پوستر سعید کریمی استفاده از بازی‌های شبیه‌ساز در آموزش کارآفرینی: نگاهی بر بازی کسب و کار سیم‌ونچر (Simventure) و بیزکفی (Bizcafe) مدیریت
پوستر سجاد کردانی مقدم، مرتضی ابراهیمی معرفی مسیرهای تحقیقات برجسته دانشگاهی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای
پوستر سجاد کردانی مقدم، مرتضی ابراهیمی تحلیل بازی‌های رایانه‌ای به تفکیک پلتفرم و ارائه نقشه راهی برای رونق بخشیدن به صنعت بازی سازی کشور
پوستر حامد نصیری، کبری بخشی‌زاده برج، محمدصالح ترکستانی، موقعیت ­یابی صنعت بازی‌های ویدئویی و تبیین عناصر بازاریابی در آن  (با تمرکز بر بازی‌های موبایل)
پوستر سیدامیر آقایی، سیدحسین حسینی،  مصطفی ذاکری نسب، سید مهدی دبستانی مروری بر فناوری‌های صنعت بازی‌های ویدئویی
پوستر منیژه ایزدی، جهانگیر یداللهي فارسي شناسایی فرصت‌های کسب‌وکار در صنعت بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر روش‌های بازاریابی دیجیتال
پوستر امین بابادی، حسن کریمی قدوسی، مجید روحانی یک چارچوب کارا برای مدیریت دیالوگ در توسعه بازی‌های ویدیویی ماجراجویی هنر
پوستر مهران بهمن، مهسا نقدی بررسی و تبیین نقش قصه درمانی در نرم‌افزار های کودکان با نگاهی بر نرم‌افزار قصه‌بافی
پوستر محمد سلطانی نژاد، یونس سخاوت بررسی نقش داستان پویا و تعاملی در بازی‌های رایانه‌ای با تحلیل چهار مورد از بازی‌های سبک نقش‌آفرینی
پوستر پریسا عبداللهی، صمد روحی طراحی و ارائه مدل پویای تعامل اجتماعی در بازی‌های رایانه‌ای سبک نقش‌آفرینی
پوستر محمد بهشتی راد، سید جمال حسینی، یونس سخاوت بررسی و مقایسه تجربه کاربری کنترل‌کننده‌های بصری و حرکتی در بازی‌های واقعیت افزوده مبتنی بر تلفن‌های هوشمند
پوستر یگانه سروری، باقربهرام شتربان، صمد روحی قابلیت تبدیل بازی‌های بومی ایرانی به بازی‌های رایانه‌ای؛ نمونه موردی «قاپ بازی»
پوستر حسین زارعی، بهنام علیزاده اشرفی بازی‌وارسازی آثار موزه‌ای با متد واقعیت افزوده در جهت آموزش آثار و افزایش تعداد گردشگران
پوستر علی رازی زاده تطبیق امر زیبا و امر والای کانت بر بازی‌های رایانه‌ای
پوستر حسین امانی بررسی نشانه شناختی بازی رایانه‌ای «Journey»
شفاهی صالح کاجی اصفهانی، رامین مدنی، جواد راستی بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده جهت ارائه الگوی طراحی عوامل کالبدی-فضایی
شفاهی علی رازی‌زاده امکان‌سنجی خلق بازی رایانه‌ای دینی
شفاهی آرین طاهری، مسعود کوثری تحلیل تأثیر بیان زیباشناختی در تحقق کارکرد بازی‌های رایانه‌ای هدفمند از منظر «کارکردگرایی زیباشناختی»: مطالعه موردی بازی «هر روز همان خواب تکراری»
شفاهی فاطمه سلیمانی‌پور، مرضیه کثیری الگوی سه‌گانة اقتباس از شاهنامه در نگارش بازی‌نامه
شفاهی شهربانو یدالهی بازی‌نمایی سبز: روش نوینی برای بهبود مصرف پایدار