صفحه اصلی > محورهای کنفرانس
.: محورهای کنفرانس

محورهای کنفرانس

تحليل روانشناختی بازی‌های رايانه‌ای
تحليل جامعه‌شناختی بازی‌های رايانه‌ای
مدل‌سازی احساس و هيجان در بازی‌های رايانه‌ای
فناوری‌های مطرح در توليد و توسعه‌ی بازی‌های رايانه‌ای
رویکردهای هوش مصنوعی در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر در توسعه‌ی بازی‌های رايانه‌ای 
بازي‌های رايانه‌ای و قدرت نرم
بازي‌های رايانه‌ای و پدافند غيرعامل
شیوه‌های جذب مخاطب و بازاريابی در حوزه‌ی باز‌ی‌های رايانه‌ای
نقش صنعت بازی‌های رايانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرينی
مدل‌سازی فرایند توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
مدل کسب و کار در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
تحلیل زیبایی‌شناختی و تکنیکی بازی‌های رایانه‌ای
اصول هنری طراحی بازي‌های رايانه‌ای
بازي‌های رايانه‌ای مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی
بازي‌های رايانه‌ای و ملاحظات حقوقی
رویکرد فلسفی بازی‌های رايانه‌ای
بازی‌های جدّی (Serious Games)
•       بازی‌نمایی (Gamification)
بررسی نقش بازی‌های رايانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:
        • خانواده
        • درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
        • فرهنگ، تاريخ و ادبیات
        • آموزش و یادگیری
        • تبلیغات
        • هويت‌يابی و فرهنگ‌سازی
        • فقه و اخلاق
        • توسعه‌ی صنعت گردشگری
        • درمان اختلالات جسمی
        • توانبخشی شناختی
        • ترويج ارزش‌های دفاع مقدس
        • ترويج آموزه‌های مذهبی و قرآنی
و کليه‌ی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و اجتماعی بازی‌های رايانه‌ای