| اطلاع رسانی > اخبار >
.: اخبار

اعلام نتایج مقالات برتر دومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» جهت معرفی به ژورنال

لیست مقالات برتر دومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» طبق نظر کمیته‌های ناظر نشست‌ها و کمیته‌ی علمی کنفرانس به شرح ذیل اعلام می‌گردد.


لیست مقالات برتر دومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» طبق نظر کمیته‌های ناظر نشست‌ها و کمیته‌ی علمی کنفرانس به شرح ذیل اعلام می‌گردد. نویسندگان این مقالات می‌توانند نسخه‌ی گسترش‌یافته‌ی مقاله‌ی خود را با هماهنگی دبیرخانه‌ی کنفرانس برای یکی از ژورنال‌هایی که در وب‌سات کنفرانس اعلام شده است، ارسال نمایند. با نویسندگان مسئول جهت تعیین ژورنال مکاتبه خواهد شد.
 
 

عنوان مقاله

نویسندگان

نحوه ارائه مقاله

بررسي سواد بازي‏هاي ويديوئي- رایانه‌ای در نظریه و کاربرد

مقداد مهرابی

فرزانه شریفی

شفاهی

بررسی علل گرایش جوانان به استفاده از بازی رایانه‌ای کلش بر طبق نظریه رضایتمندی

نگین برات دستجردی

لیلا برهانی

شفاهی

اثربخشی درمان مبتنی بر واقعیت مجازی بر نشانه های اضطراب آشکار و پنهان افراد مبتلا به ترس از ارتفاع

امیرحسن ترابی

غلامرضا منشئی

 مصطفی نجفی

 

شفاهی

ارزیابی یادگیری بازی‌محور: رویکردها و روش‌ها

اعظم اسفیجانی

شفاهی

بررسی حقوقی جبران خسارت آثار مخرب بازی‌های رایانه‌ای بر کودکان و نوجوانان

مهران کاویانی

مهران بهمن

 سیما حدادی

 

شفاهی

استفاده از الگوریتم راهزن چند مسلح برای تعیین رنگ پس زمینه بازی‌های رایانه‌ای

زهرا امیری

یونس سخاوت

شفاهی

تاثیر بازی مبتنی بر اندروید آموزش هیجان چهره با استفاده از موسیقی بر بازشناسی هیجان چهره در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم

مهسا احدیان

حمید پورشریفی

شفاهی

طراحی کاراکترهای غیر قابل بازی توسط روش‌های پیش‌بینی ارزش در یادگیری تقویتی

امین بابادی

مهران صفایانی

شفاهی

تحلیل تأثیر بیان زیباشناختی در تحقق کارکرد بازی‌های رایانه‌ای هدفمند از منظر «کارکردگرایی زیباشناختی»: مطالعه موردی بازی «هر روز همان خواب تکراری»

آرین طاهری

مسعود کوثری

 

شفاهی

بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده جهت ارائه الگوی طراحی عوامل کالبدی-فضایی

صالح کاجی اصفهانی

رامین مدنی

جواد راستی

 

شفاهی

بازی‌نمایی سبز: روش نوینی برای بهبود مصرف پایدار

شهربانو یدالهی

شفاهی

الگوی سه‌گانة اقتباس از شاهنامه در نگارش بازی‌نامه

فاطمه سلیمانی‌پور

 مرضیه کثیری

شفاهی

معرفی بستر توسعه‌ی نرم‌افزارهای واقعیت مجازی تعاملی مبتنی بر تصاویر واقعی

زهرا رستمیان

جواد راستی

پوستر

رابطه بین میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای و تجسم فضایی در بین دانشجویان

مریم رضایی

حسن رستگارپور

    پوستر

بررسی حقوقی ثبت شخصیت بازی‌های رایانه‌ای

مهران بهمن

محمد یزدانی

    پوستر

فراتحلیل تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر مهارت اجتماعی دانش‌آموزان

هادی قاسمی ولاشانی

    پوستر

طراحی و ارائه مدل پویای تعامل اجتماعی در بازی‌های رایانه‌ای سبک نقش‌آفرینی

پریسا عبداللهی

صمد روحی

    پوستر

بازی‌وارسازی آثار موزه‌ای با متد واقعیت افزوده در جهت آموزش آثار و افزایش تعداد گردشگران

حسین زارعی

بهنام علیزاده اشرفی

    پوستر

بررسی و مقایسه تجربه کاربری کنترل‌کننده‌های بصری و حرکتی در بازی‌های واقعیت افزوده مبتنی بر تلفن‌های هوشمند

محمد بهشتی راد

سید جمال حسینی

یونس سخاوت

  

   پوستر

 

 

بیا بازی: سیستم یکپارچه گفتار‌درمانی برای کودکان ‌دارای آسیب زبانی

شمیم گل افشان

 سعید جزی

 حسین کارشناس

مرضیه استادی

علیرضا هومن کیا

  

 

   پوستر

به کارگیری الگوهای طراحی واسط کاربری درطراحی و پیاده‌سازی یک بازی شناختی برای تلفن همراه

نهال برومند

مریم رضایی

افسانه فاطمی

 

    پوستر

طراحی و پیاده‌سازی بازی‌های رایانه‌ای سه‌بعدی با مراحل خود تولید در سبک سکویی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده

حسین زارعی

صمد روحی

    پوستر



بازگشت1395/12/09
نظرات کاربران
تاييديه : تشخيص عامل غير انساني    
توجه : نظر شما پس از تایید مدیر سایت در سایت نمایش داده می شود !