• ...
 
لیست مقالات برتر دومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» طبق نظر کمیته‌های ناظر نشست‌ها و کمیته‌ی علمی کنفرانس به شرح ذیل اعلام می‌گردد.
1395/12/09 ادامه مطلب



با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر دبیرخانه‌ی دومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» و همکاری همدلانه‌ی داوران گرامی، نتایج داوری مقالات در کمتر از 2 هفته آماده شده است. در این دوره مجموعاً 138 مقاله دریافت شد که با ارجاع به 110 داور از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های مختلف داخل و خارج کشور و انجام بیش از 400 داوری، در نهایت 93 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که 60 مقاله به‌صورت پوستری و 33 مقاله به‌صورت شفاهی ارائه خواهند شد.
1395/11/03 ادامه مطلب



به استحضار پژوهشگران عزیز می‌رساند، طی هماهنگی مرکز تخصصی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان با دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی، خانم دکتر نور شاکر استادیار دانشگاه آلبورگ کپنهاگن دانمارک و از پژوهشگران بنام حوزه‌ی گیم که مهمان دومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» در دانشگاه اصفهان هستند، در تهران نیز سخنرانی‌هایی خواهند داشت.
1395/10/30 ادامه مطلب


 
کمیته‌ی علمی دومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» روز شنبه 18 دی 1395 طی جلسه ای مقالات واصله به دبیرخانه را مورد بررسی قرار داد...
1395/10/25 ادامه مطلب


 
به منظور افزایش بار علمی کنفرانس و با پیگیری‌های انجام شده از سوی کمیته برگزارکننده، در این دوره از کنفرانس سعی می‌شود از حضور پژوهشگران برتر بین‌المللی در حوزه بازی‌های ویدیویی استفاده شود...
1395/10/25 ادامه مطلب


 
به اطلاع پژوهشگران عزیز می‌رساند در پی اختلال پیش آمده در سامانه کنفرانس و نیز درخواستهای مکرر واصله به دبیرخانه، مهلت ارسال مقالات به دومین کنفرانس ملّی بازی‌های رایانه‌ای ...
1395/10/09 ادامه مطلب


بازی‌های رایانه‌ای، هنر هشتم دنیای امروز است که با بهره‌گیری از عناصر روانشناسی، جامعه‌شناسی، هنری و فنی، به‌عنوان یک رسانه-صنعت-هنر جایگاه خود را تثبیت کرده و در جایگاه رسانه‌ای مؤثر، فراگیر و استراتژیک و صنعتی ثروت‌آفرین و سودآور قرار گرفته است. در کنار بازی‌های سرگرم‌کننده، بازی‌های جدی (Serious Games) در درمان، آموزش، تبلیغات و فرهنگ‌سازی جایگاه ویژه‌ای یافته‌اند و با اقبال فزاینده‌ای مواجه شده‌اند. از سوی دیگر، فراگیر شدن دور از انتظار بازی‌های رایانه‌ای در سال‌های اخیر، اذهان پژوهشگران حوزه‌ی فرهنگ، اجتماع و سلامت را متوجه آسیب‌های بالقوه‌ی این پدیده‌ی نوین دنیای فناوری اطلاعات نموده است که باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد.
در پی برگزاری موفق اولین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» در بهمن ۱۳۹۴ که با مشارکت بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای در دانشگاه اصفهان برگزار شد، نیاز کشور به تقویت پژوهش در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای و اتخاذ رویکردی علمی در بررسی بازی‌های رایانه‌ای از دیدگاه‌های فنی، هنری، تجاری، فرهنگی، دینی، اخلاقی، آموزشی، روانشناسی، جامعه‌شناسی و نیز سلامت بیش از پیش نمایان شد. دانشگاه اصفهان در راستای رسالت خود در تقویت زیرساخت‌های پژوهش، آموزش و کارآفرینی در حوزه‌ی فناوری‌های نوین، «مرکز تخصصی بازی‌های رایانه‌ای» و دبیرخانه‌ی دائم کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» را راه‌اندازی نمود و به حول و قوّه‌ی الهی با مشارکت بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای، دومین دوره‌ی این کنفرانس را از تاریخ ۲۷ لغایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ برگزار خواهد نمود. هدف اصلی این کنفرانس، فراهم آوردن فرصتی برای هم‌اندیشی و ارتقاء همکاری میان متخصصان حوزه‌های مختلف مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای و سامان‌دهی پژوهش‌های بین‌رشته‌ای در این حوزه است. 
نگاه ویژه این دوره کنفرانس به بازیهای جدّی (کاربردها، رویکردها و افق پیش رو) خواهد بود.
کمیته‌ی برگزاری کنفرانس از عموم پژوهشگران، دانشگاهيان، فعّالان فرهنگی، متخصصین صنعت بازی‌سازی، دست‌اندرکاران صنایع، مدیران و کارشناسان نهادهای اجتماعی و ديگر صاحبنظران علاقه‌مند به حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور فعال خود از طريق ارائه مقاله و شركت در کنفرانس، ما را در تحقق اهداف آن یاری نمايند.
دبیرخانه کنفرانس

آدرس پستی: اصفهان- خیابان هزار جریب- دانشگاه اصفهان - مرکز کارآفرینی - طبقه همکف - مرکز تخصصی بازیهای رایانه ای دانشگاه اصفهان - کدپستی ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱

تلفکس: ۳۷۹۳۲۱۲۷-۰۳۱
دسترسی سریع: ۴۰۷  ۷۵۰۰  ۰۹۱۳

پاسخگویی: ساعت ۹ تا ۱۳ شنبه تا چهارشنبه

پست الکترونیکی:
                    cgco2017@res.ui.ac.ir
                   cgco2017@gmail.com

 

 



کانال تلگرام: 

interserver coupon

پنجشنبه 30 شهريور ماه 1402

تا همایش ...

0-1
برگزار کنندگان
حامیان